04.10.2016
CXPA Finlandin Ambassadorit edistämään asiakasajattelua
Haluamme pysyä alamme aallonharjalla ja auttaa organisaatioita luomaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia. Siksi CXPA Finland on kutsunut mukaan toimintaa kehittämään Ambassadors –ryhmän. Ryhmä koostuu noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen...
navigate_next
04.10.2016
Kauppalehti: Asiakaskokemus on tunne
Sirte Pihlaja kannustaa suomalaisyrityksiä tekoihin, jotta asiakkaat hurmaantuvat. Pihlajan mukaan parempi asiakkuuskokemus voi olla avain Suomen nousuun. Ainakin suomalaisyritysten on pian parannettava kokonaisvaltaista asiakasajattelua, sillä kansainvälisesti tekeminen on täysin eri...
navigate_next
09.09.2016
Ehdota Suomen Paras Asiakasteko 2016
CXPA Finland haluaa muistaa Suomen Paras Asiakasteko -palkinnolla niitä ihmisiä ja yrityksiä, jotka vaikuttavat osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä. Ilmianna kollegasi, kilpailijasi tai kumppanisi tai ehdota vaikka omaa yritystäsi...
navigate_next
29.08.2016
HUS: HUS-Kuvantaminen palkittiin toistamiseen asiakaskokemuksen johtamisesta
CXPA Finland julkisti vuosittaisen Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa 2016 -selvityksen tulokset. HUS-Kuvantaminen sijoittui jaetulle kolmannella sijalle Carunan ja Elisan kanssa. Ensimmäiselle sijalle sijoittui TeliaSonera ja toiselle sijalle SOK.
navigate_next
17.08.2016
CXPA Finland: TeliaSonera ensimmäisenä suomalaisyrityksenä asiakaskokemuksen johtamisessa visionääritasolle
Suomen ensimmäisen visionääriyrityksen ohella merkittävin muutos on tapahtunut keskimmäisten kypsyystasojen välillä: lähes kolmannes vastaajayrityksistä nousee toiseksi ylimmälle kypsyystasolle. Tulokset osoittavat, että asiakkuuskokemusten johtamista kokonaisuutena voi kuitenkin vielä selvästi kehittää.
navigate_next