28.08.2018
CXPA Finland: Veikkaus ja Tieto ensi kertaa asiakaskokemusjohtajien kärkikolmikkoon
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Telia oli jälleen ensimmäisellä sijalla. Kärkikolmikkoon nousi kaksi uutta tulokasta, Veikkaus ja Tieto.
navigate_next
27.08.2018
M&M: Tutkimus selvitti – Telia ja Veikkaus asiakaskokemuksen johtamisen kärkiyritykset Suomessa
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Kärkipaikalle selvityksessä nousi viime vuoden tapaan Telia.
navigate_next
20.08.2018
Ehdota Suomen Paras Asiakasteko 2018
Mikä hetki on jäänyt parhaiten mieleesi vuoden timanttisena asiakaskohtaamisena? Oletko saanut jossain erityisen hyvää palvelua tai ylittikö kollegasi itsensä? Ehdota palkinnonsaajaa 22.9. mennessä ja osallistu arvontaan!
navigate_next
07.11.2017
Asiakasdialogi on uusi musta, julistaa asiakkuuskokemusten kuningatar Sirte Pihlaja
Kuun ja taivaan lupaaminen ei tee asiakkaasta onnellista, jos viesti on ristiriidassa yrityksen toiminnan kanssa. Brändilupaus täytyy iskostaa jokaisen työntekijän tekemisen ytimeen, Sirte Pihlaja muistuttaa.
navigate_next
10.10.2017
Chablan mobiilipalvelu kuuroille valittiin vuoden asiakasteoksi
Kuuroille suunnattu Chabla-mobiilipalvelu palkittiin Suomen parhaana asiakastekona Customer Experience Day -tapahtumassa 10.10.2017. CXPA Finland palkitsi myös asiakkuuskokemusten johtamisen tilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen menestyjäyritykset. Ensimmäiseksi sijoittui Telia ja toisen sijan jakoivat...
navigate_next