29.05.2020
Tuoretta tutkimustietoa kuluttajien ostokäyttäytymisen muutoksista
Etelä-afrikkalaisen The Consumer Psychology Labin tuore tutkimus vahvistaa useita olettamuksia kuluttajakäyttäytymisen muutoksista. Selvityksen mukaan bisneksessä tulisi laajemminkin panostaa vastaamaan uusiin tottumuksiin, jotta asiakaskokemukset eivät huononisi.
navigate_next
28.04.2020
LähiTapiola CXPA Finlandin kumppaniksi - Puheet tarjoaa uuden keskusteluforumin
Asiakkuuskokemuksen ammattilaisverkosto CXPA Finland on sopinut kumppanuudesta LähiTapiolan kanssa. Pääyhteistyökumppaneistamme myös Elisa jatkaa yhteistyötään kanssamme. Lisäksi Puheet tarjoaa CXPA Finlandille keskusteluforumin. Ambassadors-ryhmään on liittynyt uusia jäseniä.
navigate_next
16.03.2020
CXPA Finlandin keskustelut verkkoon
CXPA Finlandin oma CXPA Puheet -keskustelufoorumi on julkaistu! Keskustelut asiakaskokemuksen ammattilaisille tärkeistä aiheista jatkuvat seuraavaa tapahtumaamme odotellessa digitaalisissa kanavissamme.
navigate_next
12.03.2020
Brändit ja Tunteet
Brändit herättävät kuluttajissa tunteita ja ne vaikuttavat sekä valintoihin että käyttäytymiseen. Ensimmäinen "Brändien emotionaalinen arvo" - tutkimus tuloksineen on julkaistu vastikään. Brändien emotionaalista arvoa kuvaava indeksi toi selviä eroja eri...
navigate_next
24.10.2019
Miten viestiä asiakkuuskokemuksen vaikutuksista organisaatiossa - 5 vinkkiä
Kysyimme CXPA Finlandin kesäjuhlissa CX-ammattilaisten mielipiteitä miten tuoda esille asiakkuuskokemusten kehittämisen taloudellisia vaikutuksia organisaatiolle ja sidosryhmille. Mitkä ovat parhaat käytännöt?
navigate_next