07.10.2021
Kiusaamisvapaalle vyöhykkeelle tunnustusta Suomen paras asiakasteko -kisassa
Vuosi sitten kauppias Kestilä kohtasi oman, Tervakoskella sijaitsevan kauppansa ympäristössä koulukiusaamista, ja henkilökuntineen hän päätti tarttua asiaan. Kestilä julisti kauppansa kiusaamisvapaaksi vyöhykkeeksi ja turvapaikaksi kiusatuille.
navigate_next
07.10.2021
Helsingin Sataman pysäköinnin ennakkovarauspalvelu sai "Asiakkaan ääni" kategoriassa tunnustuspalkinnon
Euroopan vilkkaimmassa matkustajasatamassa poikkeusaikaa on hyödynnetty kehittämällä voimallisesti uusia palveluita. Näin Satamaparkki ja pysäköinnin ennakkovarauspalvelu on vienyt autoilijoiden asiakaskokemuksen uudelle tasolle.
navigate_next
07.10.2021
Vantaalainen jääurheiluseura palkittu arjen sankariteosta
Vantaalainen Ringette Walapais ry on saanut ensimmäisenä urheiluseurana tunnustuksen Suomen Paras Asiakasteko 2021 kilpailussa, kategoriassa ”Arjen sankarit ja teot”. Tunnustuksen on myöntänyt CXPA Finland osana kansainvälistä Customer Experience Day-tapahtumaa 5.10.2021.
navigate_next
07.10.2021
Vantaalainen jääurheiluseura palkittu arjen sankariteosta
CXPA Finland on myöntänyt Ringette Walapaisille ensimmäisenä urheiluseurana tunnustuksen.
navigate_next
05.10.2021
Kansainvälisessä CX-päivässä keskiössä luovuus ja elämystalous
Global CX Day 2021 -tapahtuman teemana oli tänä vuonna ’CREATIVITY. How do you become your best self in the Experience Economy?’ Asiakkuuskokemuksen ammattilaiset viettivät päivää merkittävien kansainvälisten ja suomalaisten alan...
navigate_next