08.09.2022
CXPA Finland Hack 2022 -kisassa valittiin kolme voittajaa ja myönnettiin kaksi kunniamainintaa
CXPA Finlandin kolmannessa Hack-kisassa valittiin kolme joukkuetta parhaimmistoon sekä jaettiin kaksi kunniamainintaa. Tavoitteena oli keksiä ratkaisuehdotuksia rakennetun ympäristön tulevaisuuteen liittyviin CX- ja EX-haasteisiin.
navigate_next
29.01.2022
CEM2021: IKEA vei ykkössijan kansainvälisessä CX-johtamisselvityksessä
CEM Benchmark -selvityksessämme IKEA on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio. Toiseksi nousi tänä vuonna Elisa, ja kolmanneksi sijoittui SCIEX. Suomalaiset valtasivat kärkiviisikon Fortumin ja Sokos Hotelsin jakaessa neljännen sijan.
navigate_next
29.01.2022
CEM2021: Elisa teki paluun asiakaskokemusjohtajien ykköseksi Suomessa
Asiakkuuskokemuksen johtamisen nykytilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen perusteella Elisa on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio Suomessa. Toiseksi nousivat tänä vuonna sijan jakaneet energiayhtiö Fortum ja viime vuoden ykkönen, hotelliketju Sokos...
navigate_next
07.10.2021
Koronarokotuksista vastaavan hoitohenkilökunnan toiminta palkittiin Suomen parhaana asiakastekona
Suomalaiset asiakkuuskokemuksen ammattilaiset ehdottivat parhaaksi asiakasteoksi tänä vuonna Suomen kuntien ja kaupunkien terveydenhuollon hoitohenkilökuntaa, jolle palkinto myönnettiin koronarokotusten organisoinnista ja toteutuksesta yhteiskunnallisesti merkittävänä ja asiakaslähtöisesti toteutettuna palveluna.
navigate_next
07.10.2021
Hämeen Sanomat: Tervakoskelainen kauppias sai tunnustusta Suomen paras asiakasteko -kisassa
Syksyllä 2020 Kestilä kohtasi oman, Tervakoskella sijaitsevan kauppansa ympäristössä koulukiusaamista ja päätti puuttua asiaan.
navigate_next