menu
arrow_back
Blogit
Blogit
expand_more
Ajankohtaista
navigate_next
Uutiset
navigate_next
Blogit
navigate_next
Videot
navigate_next
Sosiaalinen media
navigate_next
18.11.2022
Is Your Business Ready For Machine Customers?
Machine Customers represent the single biggest growth opportunity for all businesses. They are predicted to start a market shift about twice as large and fast as eCommerce. The promise they deliver to CX and EX is tremendous, but only within our reach if CX leaders truly understand the shift underway.
navigate_next
26.09.2022
CXPA Finland Hackissa ideoitiin ratkaisuja työympäristöjen kuumimpiin kysymyksiin
Miten houkutella työntekijöitä toimistolle? Millaisia työtiloja jatkossa tarvitaan, ja miten työtyytyväisyyttä voi parantaa mittaamisen avulla? Kuinka hiljaista tietoa saadaan levitettyä hybridiaikana? Muun muassa näihin kysymyksiin haettiin vastauksia CXPA Finland Hackissa.
navigate_next
19.09.2022
CXPA Finland Hack 2022 - Miten kehittää asiakaskokemuksen mittaristoa kauppakeskuksissa?
Miten kehittää asiakaskokemuksen mittaristoa kauppakeskuksissa? Mitä mittareita tarvitaan, jotta voidaan luoda paras asiakaskokemus? Kuinka mittarit saadaan toimimaan? Entä miten tuloksia tulisi hyödyntää? Tätä haastetta lähdimme ratkaisemaan CXPA Finland Hackissa.
navigate_next
12.09.2022
CXPA Finland Hack 2022 - ratkaisuja toimitila- ja kauppakeskuskehittämisen murrokseen
CXPA Finlandin kolmas Hack keskittyi rakennetun ympäristön tulevaisuuteen - Miten käy kauppakeskusten? Palaavatko ihmiset vielä toimistoille tekemään töitä?
navigate_next
20.08.2021
Katoaako asiakaspalaute mustaan aukkoon?
Oletko antanut palautetta asiakkaana, muttet tiedä mitä palautteellesi tapahtui? Vaikuttiko se mihinkään? Valitettavan usein yritykset käyttävät asiakaspalautetta vain asiakastyytyväisyyden/-kokemuksen mittaamiseen, eivät sen parantamiseen. Palauteluuppi mahdollistaa uuden oppimisen ja innovoinnin.
navigate_next
Sivu 1 / 28
1
2
3
4
5
Seuraava ›
Viimeinen »