19.03.2024
Asiakaskokemuksesta kiinnostuneet pohtivat menestystekijöitä ja tulevaisuutta
CEM Benchmark 2023 -tapahtuma keräsi yhteen useita kymmeniä alan ammattilaisia ja asiakaskokemuksen kehittämisestä kiinnostuneita pohtimaan menestystekijöitä ja tulevaisuutta. Mitä opimme selvityksen menestyjiltä?
navigate_next
06.03.2024
Keskustelua asiakaskokemuksen johtamisesta - Tärkeimmät opit CEM2023-tapahtumasta
Asiakaskokemuksen johtaminen on organisaatioille tärkeä strateginen tavoite, joka edellyttää monipuolisia lähestymistapoja ja tehokkaita käytäntöjä. Esitimme CXPA Finlandin järjestämässä CEM2023-tapahtuman osallistujille kolme tärkeää kysymystä asiakaskokemuksen johtamisesta. Mitkä ovat tämän hetken trendit?
navigate_next
19.12.2023
Asiakaskokemus - avain organisaatioiden menestykseen
Tapahtuma lisäsi entisestään intoani toimia asiakaskokemuksen - uudenlaisen, jopa uudeksi tieteenalaksi kutsuttavan ilmiön parissa. Voisin saada empatiataidoilleni aivan uusia käyttötarkoituksia, miten upeaa! Kun aiheeseen vielä yhdistetään huimaa vauhtia kehittyvän tekoälyn tuomat uudet ulottuvuudet, niin paketti on valmis kiitämään raketin tavoin yläilmoihin. Onko taivaskaan tällöin enää rajana?
navigate_next
03.11.2023
Miten vastuullisuus muovaa asiakas- ja työntekijäkokemusta?
Yhdestoista CX-päivä vierähti Valiolla todella mukavissa merkeissä mahtavan aiheen ja aivan loistavien puhujien seurassa! Jokainen heistä avasi omaa näkökulmaansa siihen, miksi vastuullisuus on niin oleellista kaikelle liiketoiminnalle ja miten se muovaa asiakas- ja työntekijäkokemusta.
navigate_next
19.10.2023
Vastuullinen asiakaskokemus on olennainen kilpailuetu
Vastuullinen asiakaskokemus on olennainen kilpailuetu. Mutta miten se syntyy, ja kuka siitä on vastuussa? Entä kuinka työntekijäkokemus liittyy asiaan?
navigate_next