menu
arrow_back
Blogit
Blogit
expand_more
Ajankohtaista
navigate_next
Uutiset
navigate_next
Blogit
navigate_next
Videot
navigate_next
Sosiaalinen media
navigate_next
22.10.2020
Kaikki alkoi unelmasta
Global CX Day 2020 -tapahtumaan on osallistunut jo yli 1200 kävijää, ja yhdessä puhujien kanssa osanottajia on liittynyt mukaan kaikista maanosista. Tällainen osallistujajoukko todistaa osaltaan työelämän muutoksesta.
navigate_next
17.03.2020
Ratkaiseeko digitalisaatio henkilöstö- ja asiakaskokemuksen resurssiviisauden?
Digitalisaatiolla saadaan eri tutkimusten mukaan paitsi resurssiviisasta tehokkuutta ja ajansäästöä, myös merkittäviä skaalaetuja kasvuliiketoimintaan. Miten siis resurssiviisaasti yhdistää kilpailuetuja?
navigate_next
12.03.2020
Vastuullisuus asiakaskokemuksen näkökulmasta
Vastuullisuuden käsite ja sisältö muuttuvat jatkuvasti. Viime vuosien aikana aihepiiriin on vaikuttanut globaali ilmastonmuutos ja sitä kautta fokus on kohdistunut erityisesti ilmastovaikutuksiin.
navigate_next
05.03.2020
Mistä poikkeuksellisen hyvät asiakaskokemukset johtuvat? Kuinka yleisiä ne ovat?
Asiakasymmärryksen syventäminen on maistuvaa peruskauraa meille asiakaskokemuksen kehittäjille. Harvemmin tulee selvitettyä, olemmeko jo asiakaskokemuksen suurvalta. Annoimme asian Taloustutkimuksen selvitettäväksi.
navigate_next
17.01.2020
5 Tips From The CX Masterclass
Transforming the environment and culture of an organisation to enable people to think and act in the interests of the customer does not have to be difficult. Has your organisation done anything to create such an environment?
navigate_next
Sivu 1 / 25
1
2
3
4
5
Seuraava ›
Viimeinen »