Älä jää paitsi asiakaskokemuksen ykköstapahtumista.
Rekisteröidy nyt.

Rekisteröidy Kirjaudu
close
  • Etusivu
  • Tapahtumat
  • Ajankohtaista
  • CXPA Puheet
  • CCXP
  • Tietoa meistä
  • Tilaa uutiskirje
  • Ota yhteyttä
  • Tietosuojaseloste
  • Seuraa meitä:
    menu Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    arrow_back
    Blogit
    Blogit expand_more
      Ajankohtaista navigate_next
      Uutiset navigate_next
      Blogit navigate_next
      Videot navigate_next
      Sosiaalinen media navigate_next
    Sirte Pihlaja 18.11.2022 Is Your Business Ready For Machine Customers? Machine Customers represent the single biggest growth opportunity for all businesses. They are predicted to start a market shift about twice as large and fast as eCommerce. The promise they deliver to CX and EX is tremendous, but only within our reach if CX leaders truly understand the shift underway. navigate_next Sirte Pihlaja 26.09.2022 CXPA Finland Hackissa ideoitiin ratkaisuja työympäristöjen kuumimpiin kysymyksiin Miten houkutella työntekijöitä toimistolle? Millaisia työtiloja jatkossa tarvitaan, ja miten työtyytyväisyyttä voi parantaa mittaamisen avulla? Kuinka hiljaista tietoa saadaan levitettyä hybridiaikana? Muun muassa näihin kysymyksiin haettiin vastauksia CXPA Finland Hackissa. navigate_next Sirte Pihlaja 19.09.2022 CXPA Finland Hack 2022 - Miten kehittää asiakaskokemuksen mittaristoa kauppakeskuksissa? Miten kehittää asiakaskokemuksen mittaristoa kauppakeskuksissa? Mitä mittareita tarvitaan, jotta voidaan luoda paras asiakaskokemus? Kuinka mittarit saadaan toimimaan? Entä miten tuloksia tulisi hyödyntää? Tätä haastetta lähdimme ratkaisemaan CXPA Finland Hackissa. navigate_next Sirte Pihlaja 12.09.2022 CXPA Finland Hack 2022 - ratkaisuja toimitila- ja kauppakeskuskehittämisen murrokseen CXPA Finlandin kolmas Hack keskittyi rakennetun ympäristön tulevaisuuteen - Miten käy kauppakeskusten? Palaavatko ihmiset vielä toimistoille tekemään töitä? navigate_next Sirte Pihlaja 20.08.2021 Katoaako asiakaspalaute mustaan aukkoon? Oletko antanut palautetta asiakkaana, muttet tiedä mitä palautteellesi tapahtui? Vaikuttiko se mihinkään? Valitettavan usein yritykset käyttävät asiakaspalautetta vain asiakastyytyväisyyden/-kokemuksen mittaamiseen, eivät sen parantamiseen. Palauteluuppi mahdollistaa uuden oppimisen ja innovoinnin. navigate_next
    Sivu 1 / 2812345Seuraava ›Viimeinen »
    Cxpa - Customer Experience Professionals Assisiation™
    Seuraa meitä:
    • Tilaa uutiskirje
    • Ota yhteyttä
    • Tietosuojaseloste