19.09.2022
CXPA Finland Hack 2022 - Miten kehittää asiakaskokemuksen mittaristoa kauppakeskuksissa?
Miten kehittää asiakaskokemuksen mittaristoa kauppakeskuksissa? Mitä mittareita tarvitaan, jotta voidaan luoda paras asiakaskokemus? Kuinka mittarit saadaan toimimaan? Entä miten tuloksia tulisi hyödyntää? Tätä haastetta lähdimme ratkaisemaan CXPA Finland Hackissa.
navigate_next
12.09.2022
CXPA Finland Hack 2022 - ratkaisuja toimitila- ja kauppakeskuskehittämisen murrokseen
CXPA Finlandin kolmas Hack keskittyi rakennetun ympäristön tulevaisuuteen - Miten käy kauppakeskusten? Palaavatko ihmiset vielä toimistoille tekemään töitä?
navigate_next
20.08.2021
Katoaako asiakaspalaute mustaan aukkoon?
Oletko antanut palautetta asiakkaana, muttet tiedä mitä palautteellesi tapahtui? Vaikuttiko se mihinkään? Valitettavan usein yritykset käyttävät asiakaspalautetta vain asiakastyytyväisyyden/-kokemuksen mittaamiseen, eivät sen parantamiseen. Palauteluuppi mahdollistaa uuden oppimisen ja innovoinnin.
navigate_next
30.06.2021
CXPA Finland Hack tiimikapteenin näkökulmasta
Nyt kun CXPA Finland Hack on takana, on hyvä hetki vetää viime viikkoja yhteen. Projekti oli haastava, mielenkiintoinen ja opettavainen. Vaikka tiimimme ei päässytkään kilpailussa mitalisijoille, olen tosi tyytyväinen siihen, mitä saimme aikaan käytettävissämme olleilla resursseilla ja ajalla.
navigate_next
03.06.2021
Uusia kontakteja ja lopputulos, joka on käyttistä - CXPA Finlandin Hackissa hahmoteltiin Ylelle uusia palveluja
Yle osallistui kumppanina äskettäin päättyneeseen CXPA Finlandin Hackiin tuoden kymmenen kiinnostavaa haastetta tiimien ratkaistavaksi.
navigate_next