17.03.2021
Follow the Money
Companies often include “customer focus” in their values. Companies also include “customer insight” in their strategies. Companies claim to be built for the main purpose of serving their customer. But do the actions really echo the words? How do companies measure customer focus? How do they follow up on it?
navigate_next
09.03.2021
Show Me The Money!
Lokakuussa 2019 tutkimuslaitos Forrester ennusti, että vuonna 2020 jopa joka neljäs asiakaskokemuksen ammattilainen menettää työnsä. Mistä on kysymys? Onko asiakaskokemus menettänyt merkityksensä? Ei suinkaan – kysymys on rahasta: showing the money.
navigate_next
22.10.2020
Kaikki alkoi unelmasta
Global CX Day 2020 -tapahtumaan on osallistunut jo yli 1200 kävijää, ja yhdessä puhujien kanssa osanottajia on liittynyt mukaan kaikista maanosista. Tällainen osallistujajoukko todistaa osaltaan työelämän muutoksesta.
navigate_next
17.03.2020
Ratkaiseeko digitalisaatio henkilöstö- ja asiakaskokemuksen resurssiviisauden?
Digitalisaatiolla saadaan eri tutkimusten mukaan paitsi resurssiviisasta tehokkuutta ja ajansäästöä, myös merkittäviä skaalaetuja kasvuliiketoimintaan. Miten siis resurssiviisaasti yhdistää kilpailuetuja?
navigate_next
12.03.2020
Vastuullisuus asiakaskokemuksen näkökulmasta
Vastuullisuuden käsite ja sisältö muuttuvat jatkuvasti. Viime vuosien aikana aihepiiriin on vaikuttanut globaali ilmastonmuutos ja sitä kautta fokus on kohdistunut erityisesti ilmastovaikutuksiin.
navigate_next