19.10.2023
Vastuullinen asiakaskokemus on olennainen kilpailuetu
Vastuullinen asiakaskokemus on olennainen kilpailuetu. Mutta miten se syntyy, ja kuka siitä on vastuussa? Entä kuinka työntekijäkokemus liittyy asiaan?
navigate_next
11.09.2023
CXPA Finland Hackissa keskusteltiin tekoälystä ja tulevaisuudesta
CXPA Finlandin perinteikkäässä Hack-tapahtumassa aiheena oli tekoäly (AI) ja sen hyödyntäminen asiakas- ja työntekijäkokemuksen parantamisessa.
navigate_next
01.06.2023
Tekoäly, asiakaskokemus ja empatia: ihmisen ja teknologian täydellinen liitto
Tekoälyn käyttöönotto voi pahimmillaan tarkoittaa, että yritykset loittonevat asiakkaidensa arjesta vielä nykyistäkin enemmän, jos haetaan pelkkää tehostamista. Parhaimmillaan hyvin suunniteltu ja toteutettu AI:n hyödyntäminen kuitenkin mahdollistaa enemmän aikaa ja empatiaa asiakkaille.
navigate_next
18.11.2022
Is Your Business Ready For Machine Customers?
Machine Customers represent the single biggest growth opportunity for all businesses. They are predicted to start a market shift about twice as large and fast as eCommerce. The promise they deliver to CX and EX is tremendous, but only within our reach if CX leaders truly understand the shift underway.
navigate_next
26.09.2022
CXPA Finland Hackissa ideoitiin ratkaisuja työympäristöjen kuumimpiin kysymyksiin
Miten houkutella työntekijöitä toimistolle? Millaisia työtiloja jatkossa tarvitaan, ja miten työtyytyväisyyttä voi parantaa mittaamisen avulla? Kuinka hiljaista tietoa saadaan levitettyä hybridiaikana? Muun muassa näihin kysymyksiin haettiin vastauksia CXPA Finland Hackissa.
navigate_next