30.10.2019
The future of VOC measurement – don’t let organisations do it themselves!
The overriding reason why organisations are measuring VOC badly is that leaders are more interested in hitting targets and massaging egos than they are in genuinely understanding what the key drivers of customer perception actually are.
navigate_next
23.10.2019
Asiakkaan iholle menemiseen tarvitaan intohimoa
Customer Experience Dayn seminaarissa asiantuntijat kertoivat työstä, jota tehdään sen eteen, että haluttu asiakaskokemus toteutuisi arjen kohtaamisissa joka ikinen päivä.
navigate_next
17.10.2019
Saatteen merkitys verkkokyselyn onnistumisessa – Miten saavuttaa korkea vastausprosentti?
Tiesitkö, että hyvällä saatteella on suurempi merkitys kyselyn vastausprosenttiin, kuin itse kyselyn rakenteella? Mitä parempi saate, sitä enemmän saat myös vastauksia.
navigate_next
15.10.2019
Miksi kuuntelu on asiakaskokemuksen ytimessä?
Kansainvälistä asiakkuuskokemusten päivää vietettiin tänä vuonna jo seitsemättä kertaa. Meillä K-ryhmässä oli ilo isännöidä Customer Experience Dayn pääjuhlaa uudella päätoimitalollamme K-Kampuksella.
navigate_next
08.10.2019
Leikataanpa logot pois ja arvaillaan, kuka mainostaa?
Ami Hasan kysyi tämän kysymyksen vuosia sitten tilaisuudessa, josta jäi mieleen vain tämä kysymys. Se herätti tunteita. Miten oikeassa Ami olikaan. Mainoksia ei erottanut.
navigate_next