27.08.2019
Saaresta löytyi kolmen kokemuksen aarre
Lomien jäädessä pikkuhiljaa taakse on aika virittäytyä tulevaan syksyyn ja mielikin on sopivasti levännyt vastaanottamaan uusia asioita. CXPA Finlandin perinteisen kesäjuhlan ajankohta onkin siihen nähden mitä mainioin.
navigate_next
13.08.2019
Lego Serious Play, A Serious Learning Tool
In the beginning of this summer, we gathered at Elisa for CXPA Finland’s first ever Hack, in association with Aseman Lapset. In our challenge, it did not matter of which background each individual came from, but we needed to think cohesively and in harmony, to find ways to boost the employee experiences of the association.
navigate_next
03.07.2019
Fancy Yourself as Your Organisation’s Transformer?
Customer-centricity in the B2B context is empathizing and finding solutions to the B2B client’s real-life problems. As a supplier-client relationship is often multilayered, linking several people and systems together, understanding the real-life problems in all those layers is essential.
navigate_next
26.06.2019
CXPA Hack - työntekijäkokemuksen ideointia hauskasti ja luovasti legoilla
CXPA Finlandin ensimmäisen Hackin teemana oli ratkoa Aseman Lapset ry:n arjen haasteita CX-ammattilaisten näkökulmasta. Omassa ryhmässämme ratkoimme työntekijäkokemukseen liittyviä kysymyksiä legojen avulla. Kaikille tarjoutui samalla tilaisuus tehdä hyvää tärkeän asian eteen.
navigate_next
19.06.2019
Why to not to respond to a feedback survey?
Closing the feedback loop motivates your customers to respond to your future surveys. The worst thing after putting effort in giving feedback is total silence. Our CXPA Finland Ambassador got intrigued by the three voices of feedback introduced at the CX Masterclass. Here's her take on the Voice of Customer.
navigate_next