11.06.2019
Elisa isännöi CXPA Finlandin Hackin - Aseman Lapset ry:lle ratkaisuehdotuksia arjen haasteisiin
CXPA Finland haluaa kehittää kaikkien osaamista ja tarjota mahdollisuuksia uuden oppimiselle toisilta myös hieman perinteisestä poikkeavin keinoin. Asiakas- ja työntekijäkokemuksen ammattilaiset kokoontuivat Hackiin paitsi auttamaan Aseman Lapset ry:tä, myös oppimaan toisiltaan.
navigate_next
05.06.2019
Asiakaskokemuksen kehittämisellä puhtia Aseman Lasten toimintaan
Arjen kiireiden keskellä moni haastaa itseään työn merkityksellisyyden suhteen. Onko työlläni tarkoitus? Elisan isännöimässä CXPA Finlandin Hackissa saimme mahdollisuuden tehdä jotain todella merkityksellistä ja kantaa kortemme kekoon hyvän asian puolesta.
navigate_next
29.05.2019
Asiakkuus arvoon – "Customer what"
CX Masterclassin agendalla oli asiakaskokemuksen ymmärtäminen ja kehittäminen entistä paremmaksi, erityisesti strategian ja kulttuurin näkökulmasta. Opimme päivän aluksi, miten yhteinen tahto ja suunta ovat varmin tie erinomaiseen tulokseen.
navigate_next
15.05.2019
What really makes customers happy?
We must be able to get the fundamental basics right before we even start thinking about things that may delight the customer.
navigate_next
02.05.2019
Golden Learnings from the CXPA European Insights Exchange
I got several good takeaways from the event as a whole, but my golden nuggets are from Ian Golding and Diane Magers and shortlisted as CX management, CX metrics, and CX discipline. For the first time, I got a full, conscise picture of how to manage and lead customer experience as a capability within my organization.
navigate_next