31.10.2018
The 14 Leadership Principles That Drive Amazon
The company I have perhaps mentioned more than most is Amazon. Not only am I a regular customer of the global retail giant, I am also a huge fan of the man who founded the company. Jeff Bezos is THE role model customer centric leader. Amazon 's Leadership principles go a very long way to explaining why and how Jeff Bezos has been able to create such a strong customer centric culture in his business.
navigate_next
26.10.2018
Faktoja ja Fiiliksiä
Elisan isännöimä CXPA Finlandin Employee Experience tapahtuma jätti tunnejäljen. Kolme sanaa nousevat päällimmäisenä mieleen: Ihmisyys, Uskallus ja Yhdessä.
navigate_next
16.10.2018
Tuottaako tyytyväisempi työntekijä parempia asiakkuuskokemuksia?
Tuottaako tyytyväisempi työntekijä parempia asiakaskokemuksia? Organisaation kulttuurilla on suuri vaikutus siihen, että onko yrityksen työntekijöillä aito halu auttaa, vai pyritäänkö siihen vain ulkoisilla motivaatiotekijöillä, esimerkiksi provisiopalkkauksella. Aito halu on kestävämpää ja se kyllä näkyy työntekijöiden toiminnassa.
navigate_next
26.09.2018
Whose job is it anyway? The importance of accountability in the world of Customer Experience
Vastuun kantaminen organisaatiossa saattaa tuntua välillä olevan hukassa. Kehen osoitetaan kun puhutaan asiakaskokemuksesta? Keneen kuuluisi osoittaa? CX Spesialisti Ian Golding kertoo hauskalla, sekä hyvin konkreettisella tavalla, kuinka asiakaskokemuksen vastuukentällä tulisi toimia.
navigate_next
21.09.2018
Asiakkaan, teknologian mahdollisuuksien, uhkien ja eettisyyden vaatimusten ristitulessa
Kuinka rakentaa hyvää asiakaskokemusta nykyajan asiakkaalle, joka ei halua, että hänestä kerätään mitään tietoa mutta samaan hengenvetoon vaatii henkilökohtaista palvelukokemusta? Miten luottamusta synnytetään? Nykyajan asiakaskokemus täyttyy vain henkilökohtaisella palvelukokemuksella ja asiakaan pitää pystyä luottamaan palveluntarjoajaan antaakseen riittävästi tietoja luottamuksellisen suhteen synnyttämiseen.
navigate_next