23.06.2017
Tekoälyä ja banaaneja
ATK – Automaatio, Tekoäly ja Koneoppiminen on uusi musta. Se veti salin täyteen myös Elisan kanssa järjestämässämme AI ja Robotiikka -asiakaskokemustapahtumassa. Kuulimme aamupäivän aikana useita mielenkiintoisia ja tunteisiinkin vetoavia caseja, aitoja liiketoimintahyötyjä ja hengästyttäviä tulevaisuudenvisioita.
navigate_next
18.04.2017
Focus on your most strategically important customers
Organisaatiot keräävät asiakkaistaan valtavat määrät tietoa, mutta vain harvat osaavat suoralta kädeltä sanoa, ketkä ovat heidän tuottavimmat asiakkaansa. Tiedätkö sinä? Aiheesta lisää CEM:n roolia käsittelevän artikkelisarjamme kolmannessa osassa.
navigate_next
13.04.2017
CXPA Finland Meetup REDI Living Labissa oli hissimatkan arvoinen
CXPA Finlandin toinen Meetup järjestettiin Suvilahdessa, SRV:n REDI Living Labin upeissa tiloissa. Kyseessä on REDI-kauppakeskuksen ja metroradan päälle rakentuvien asuntojen myynti- ja näyttelytila, jossa jo hissimatka ”tornitalon huipulle” huikeiden näkymien saattelemana on elämys.
navigate_next
05.04.2017
Ensuring cross-functional ownership is vital
CEM:n roolia käsittelevän artikkelisarjamme toisessa osassa kuulet, miksi koko johtotiimin täytyy omistaa organisaation brändi ja asiakkuuskokemus.
navigate_next
27.03.2017
Ten lessons to succeed with CEM now, rather than wait for the Next Big Thing
Mitä tulee Customer Experience Managementin jälkeen? Lue artikkelisarjastamme Shaun Smithin 10 neuvoa, joiden avulla muutat asiakaskokemuspuheet teoiksi.
navigate_next