29.11.2016
Unohtumaton asiakaskokemus – ”Onko sulta tippunut kassista musta avokas?"
Kun tavoitteena on unohtumaton asiakaskokemus, se voi toteutua niin isomman kuin pienemmän ostoksen kautta. Onnistuneilla asiakaskokemuksilla on yhteisiä nimittäjiä: työntekijöiden ilo ja ylpeys omasta työstään. He näyttävät nauttivan työstään ja välittävät ilonsa myös asiakkailleen.
navigate_next
22.11.2016
Uskallatko tavoitella isojen poikien liigaa?
Jos haluat maailman parhaaksi alallasi, sinun pitää hakeutua ”pelaamaan” parhaita vastaan. Kun uskaltaa asettaa riman riittävän korkealle, pääsee todennäköisesti korkeammalle ja pidemmälle kuin kotimarkkinoilla. Ja matkalla parhaaksi on mahtava tilaisuus oppia vastaan tulevilta huippulahjakkuuksilta!
navigate_next
21.11.2016
Näin tehdään Saara Aallot
Saara Aalto on näyttänyt mallia, miten päivitetään perspektiiviä, jos menestys antaa kovasti odottaa itseään. Sen sijaan, että hän olisi muuttanut ajatuksen omasta tekemisestään, hän päätti päivittää estradinsa ja säilyttää uskon itseensä. Saara Aallon sadonkorjuu opettaa: ei ole häpeä katsoa mallia ja ottaa oppia maailmalta. Se on ainoa tapa tulla parhaiden rinnalle ja mennä ohi.
navigate_next
14.11.2016
Kadonneen arvon metsästys
Poikkeukselliset menestystarinat ja sankariteot niiden takana syntyvät yhteisöissä, joissa vallitsee filosofia asiakkaan odotusten ylittämisestä – ei täyttämisestä. Kun seuraavaksi mietit palveluitanne ja tuotteitanne, arvioi, missä kohdin asiakkaan kokemaa arvoketjua voitte mieluimmin ylittää kuin täyttää asiakkaan odotukset. Vasta odotusten ylittäminen – pienikin - synnyttää tarpeen osallistaa toiset kokemaansa.
navigate_next
08.11.2016
Mitä jos kokeilisit tehdä asiat eri tavalla?
Monet yritykset panostavat asiakaskokemuksen kehittämiseen ja johtamiseen erottautuakseen asiakkaiden silmissä kilpailulta. Jos kaikki tekevät kuitenkin asiat samalla tavalla, niin erottuvatko yritykset kuitenkaan toisistaan? CXPA Finlandin järjestämässä ensimmäisessä Meet Up-tapahtumassa näistä asioista keskusteltiin ja jaettiin vinkkejä mm. kokemuksellisiin ja luoviin menetelmiin, joilla asiakaskokemustakin voi kehittää ja johtaa.
navigate_next