27.02.2017
Asiakkuuskokemus ohittaa hinnan ja tuotteen
Koska suuri osa yrityksistä tulee kilpailemaan asiakkuuskokemuksella, selviävät voittajina ne, jotka ottavat asiakaskokemuksen tosissaan ja haluavat vahvistaa asiakasuskollisuutta, kasvaa entisestään ja erottua kilpailijoista.
Kaikki lähtee asiakasymmärryksestä, asiakkaiden tuntemisesta.
navigate_next
10.01.2017
Penni paremmasta asiakasajattelusta!
Organisaation kulttuuri on se tekijä, joka joko mahdollistaa kasvun ja kehittymisen tai on syynä silloin, kun asiakkaasi valitsee kilpailijan. Oletko viime aikoina miettinyt, miten yrityksesi kohtelee asiakkaitaan? Tai miten sen pitäisi?
navigate_next
09.01.2017
How do you DO your purpose?
On tärkeää, että organisaatiolla on tarkoitus. Vähintään yhtä tärkeää on, että tätä merkitystä toteutetaan kaikissa vuorovaikutustilanteissa, joissa henkilöstö ja asiakkaat ovat tekemisissä brändin kanssa. Monien johtajien haasteena onkin nyt se, miten hyvät aikeet viedään käytännön tasolle.
navigate_next
23.12.2016
Miten sinustakin tulee asiakaskokemuksen mestari?
Ajatellaan, että mittaaminen itsessään auttaisi muutoksen viemisessä eteenpäin. Mittarien seuranta voi auttaa toimimaan oikeaan suuntaan. Metriikkojen tuijottaminen harhauttaa kuitenkin tekemään muuta kuin mitä pitäisi oikeasti tapahtua: organisaatiomuutos.
navigate_next
20.12.2016
Olisiko sinunkin jo aika ajatella isosti?
Matkalla maailman parhaaksi tarvitaan rajaton luottamus ja usko omiin ideoihin, hyvät verkostoitumistaidot ja kyky nähdä horisonttia pidemmälle. On tärkeää ymmärtää, mitä asiakkaat haluavat ja mikä heitä kiinnostaa aidosti. Todellisten hittituotteiden luominen edellyttää lisäksi pettämätöntä bisnesvainua, mutta ennen kaikkea rohkeutta ajatella isosti kuten Peter Vesterbacka.
navigate_next