06.09.2016
Asiakkaan ääni yrityskulttuurin osana auttaa menestymään
Yritysten tulee osata kuunnella asiakkaitaan tehokkaasti, hyödyntää automatisoituja työnkulkuja ja tehdä asiakkaan äänestä yrityskulttuurin osa voidakseen vastata markkinoiden tarpeisiin nopeammin kuin kilpailijansa. Visionääriyrityksissä asiakaskuuntelu on jalkautettu koko organisaation laajuiseksi hankkeeksi ja toimintamalliksi, johon työntekijät ovat sitoutuneet. Joko sinun yrityksessäsi kuuluu asiakkaan ääni?
navigate_next
02.09.2016
Marimekolla pysyvä muutos asiakasajattelussa saadaan aikaan myymälätasolla
Kun ’Art of Selling’ -konsepti lanseerattiin Marimekolla, päätavoitteena ei ollut muuttaa asiakkaan kohtaamismallia, vaan saada pysyvä muutos aikaiseksi tekemiseen. Koulutuksesta vastaavat Marimekon omat myyjät myymälöissä.
navigate_next
31.08.2016
Parempaa asiakasajattelua - Miten rakennat erottuvan asiakaskokemuksen?
Asiakaskokemuksen kehittäminen ei ole rakettitiedettä, mutta se on taitolaji. Kyse on ihmisen perimmäisiin tunteisiin vaikuttamisesta. Kun johto on ymmärtänyt, että asiakaskokemuksella on merkitystä yrityksen tulokseen ja kannattavuuteen, aletaan usein kuitenkin hoppuilla. Jopa 80% transformaatiohankkeista menee pieleen. Miten rakennat erottuvan asiakaskokemuksen onnistuneesti?
navigate_next
26.08.2016
Fortum: Miten asiakas saadaan keskiöön – aidosti?
Fortumissa CX-tietoisuutta tuotiin koko organisaatioon kampanjoimalla voimakkaasti asian puolesta. Nyt yrityksessä ollaan siirtymässä seuraavalle tasolle, kun asiakas on nostettu myös strategian keskiöön. Tarkastelukulmassa korostuvat toiminnan organisoiminen ja resursointi.
navigate_next
23.08.2016
Kesäjuhlien osallistujakokemus oli juuri sellainen kuin asiakaskokemuksen pitää olla: Täydellinen!
Kesäjuhlan teemana oli hyvinvointi ja asiakaskokemus wellness-alalla. Juhlan jännittävin osa olivat Asiakkuuskokemuksen johtaminen Suomessa –palkinnot. Loppuilllasta tunsin itseni todella hemmotelluksi siemaillessani proseccoa uskomattomassa auringonpaisteessa merenrannalla.
navigate_next