19.08.2016
TeliaSonera hyödyntää automatisointia CX-kulttuurin edistämiseen
TeliaSoneran asiakaskokemuskulttuuria on rakennettu jo pitkään ja toiminta on hyvin edistynyttä. Nykyisin palkitsemisessa on otettu myös asiakaskokemusmittarit mukaan. Asiakaspalaute on kaikkien avoimesti saatavilla ja sitä jaellaan automatisoidusti sekä analysoiden.
navigate_next
15.08.2016
Voiko asiakaskokemusta oikeasti johtaa?
Näin toimitusjohtajamme haastoi minua lounaspöydässä eräänä kauniina alkukesän päivänä. Tuo kysymys mielessäni suuntasin lomamatkalle läpi kesäisen Suomen. Kesäisissä asiakaskohtaamisissa tapahtui asioita, joita tuskin kukaan oli suunnitellut tapahtuvaksi juuri näin.
navigate_next
09.08.2016
Santanderissa Ambassadorit toimivat asiakaskokemuksen sisäisinä lähettiläinä
Santanderin Ambassadors-ryhmä palkittiin Suomen parhaana asiakastekona Customer Experience –päivässä viime syksynä. Eri osastojen työntekijöistä koostuvan ryhmän tavoitteena on muuttaa organisaation mindset tuotelähtöisestä ajattelusta asiakkuuskokemusajatteluun.
navigate_next
10.06.2016
Erinomaisen asiakaskokemuksen salainen ainesosa?
Merkittävin yksittäinen tekijä asiakkaan kokemuksessa on asiakkaan odotukset palvelukokemuksesta etukäteen!
Jos odotan erinomaista ja saan keskinkertaista on kokemukseni huono. Mutta jos en odota paljoa, voi keskinkertainen kokemus tuntua hyvältä. Eikö vain?
navigate_next
02.05.2016
3 moottoria, joilla CX saa siivet
Sain kunnian tulla palkituksi CXPA Extra Mile Awardilla elämäntyöstäni asiakaskokemusosaamisen levittämiseksi. Palkinto kuuluu kuitenkin mielestäni kaikille niille ihmisille, joiden ansiosta CX-tapahtumamme ovat olleet niin lennokkaita: CX-yleisöllemme Suomessa. Mutta miksi Customer Experience ja CXPA kiinnostavat nyt niin monia? Suosioon liittyy kolme menestystekijää.
navigate_next