07.11.2016
Uskallatko luvata…mitään?
Jos tuotteita ja palveluita, palvelukulttuuria, asiakaskokemusta jne. voidaan kehittää asiakaslähtöisesti, voisiko asiakaslähtöisyys olla avain myös hyvään tavoiteasetantaan? Mikä onkaan tavoitteen tarkoitus? Rohkea lupaus asiakkaalle ja siitä johdetut tavoitteet tekemiselle ovat tekemisen ja johtamisen näkökulmasta sekä relevantteja, että aidosti motivoivia.
navigate_next
03.11.2016
Kulttuurimuutoksen onnistumiseen tarvitaan oikeaa asennetta ja uusia keinoja
Asiakkuuskokemuksesta arkikielellä, käytännön esimerkein ja raikastavasti omanapaisia ajatuksia pöllyttäen. Sitä oli CXPA:n kansainvälinen asiakkuuskokemuksen päivä tänä vuonna. Customer Experience Dayssä tehtiin myös hyvää työtä näkyväksi ja annettiin tunnustusta asiakaslähtöisille ammattilaisille.
navigate_next
01.11.2016
Tosissaan leikitty leikki on oivaltavaa!
Nopeus on tätä aikaa ja nopeaa oli legoilla tekeminen. Välillä sormet eivät pysyneet ideoiden tahdissa tai ideat sormien! Oli kuin meitä olisi ollut kaksi miettimässä - oma pää ja omat kädet. Lopputulokset olivat oivaltavia, mutta parasta oli kuulla ja nähdä, mitä työkaverit rakensivat ja kertoivat omista töistään.
navigate_next
17.10.2016
Asiakasymmärryksestä vaikuttavuuteen
Yritykset eivät pysty toimittamaan sitä mitä lupaavat. Ei haluta ymmärtää asiakkaan toimintaa, vaan lähdetään omista lähtökohdista, sen sijaan että ehdotettaisiin parempia ratkaisuja. Auttamalla asiakkaitasi saavuttamaan omat tavoitteensa edistät hyvää asiakkuuskokemusta ja yrityksesi tai yhteisösi tavoitteiden saavuttamista.
navigate_next
10.10.2016
Millainen on älykäs asiakaskohtaaminen?
Asiakas on kuningas, henkilökunta kuninkaampi. Onnellistakaa toisianne ja teette asiakkaatkin onnellisiksi. Teknologia toimii väsymättä, mutta ihminen asiakaskokemuksen luojana on korvaamaton. Muista siis hymy, synnytä saumattomasti kanavasta toiseen siirtyviä hyviä kohtaamisia ja tarjoa työntekijöille yhteinen näkymä niihin.
navigate_next