04.10.2016
Asiakkuuskokemus organisaatiokulttuurin osaksi
Olemme esitelleet sivustollamme syksyn aikana esimerkkiyritysten tarinoita siitä, miten ne ovat kehittäneet omaa toimintaansa asiakasajattelun tuomiseksi toiminnan keskiöön. Tavoitteena on jakaa kokemuksia ja oppeja, jotta muut osaisivat toimia ketterämmin ja välttää pahimmat sudenkuopat - tai ainakin varautua niihin.
navigate_next
04.10.2016
Hyvää Asiakkaan Päivää
Hyvää Asiakkaan Päivää! Tänään juhlimme jo neljättä vuotta Customer Experience Day -tapahtumaa. Tilaisuudessa asiakkuuskokemusten ammattilaiset kokoontuvat kuulemaan maailman ja Suomen kärkinimien näkemyksiä asiakkuuskokemusten kehittämisestä. Juhlagaalan teemana on ’Asiakkuuskokemus osaksi organisaatiokulttuuria’. Palkitsemme myös vuoden parhaan asiakasteon.
navigate_next
16.09.2016
Mehiläinen valitsi kokemukselliset menetelmät kulttuurimuutokseen
Kun Mehiläinen linjasi asiakaskokemuksen erottavana tekijänä strategiansa lähtökohdaksi, todettiin että tavassa edistää muutosta pitäisi myös olla jotain erottuvaa. Ylin johto ymmärsi, ettei parempaa asiakaskokemusta voi lähteä kehittämään samoilla menetelmillä kuin muutkin yritykset.
navigate_next
12.09.2016
Asiakaskokemus ei ole vain kuluttajaliiketoiminnan ilmiö
Reaaliaikainen reagointikyky ja helppokäyttöiset sovellukset päivittäisissä askareissa asettavat suuria paineita B2B-palveluille. Nopeus ja helppous sekä hyvä kokonaiskokemus ovat siirtyneet odotuksiin myös B2B-markkinassa. Vaikka B2B-asiakaskokemusten uudistaminen voi olla huomattavasti vaikeampaa, ovat periaatteet silti samat.
navigate_next
09.09.2016
Vahva asiakasfokus nopeuttaa laajaa CX-transformaatiota Alkossa
Alkossa asiakasajattelun jalkauttamiseen tuo erityistä haastetta myymäläverkoston laajuus. Siksi lähiesimiehen rooli ja Alkon yhteisten, omien toimintatapojen merkitys korostuvat henkilöstön sitouttamisessa asiakaskokemuksen kehittämiseen. Asiakasymmärryksen on nyt Alkossa aivan eri asemassa kuin aiemmin: siltä odotetaan todella paljon. Mittaristoa eri palvelukanaviin liittyen kehitetään jatkuvasti.
navigate_next