15.03.2016
Asiakaslähtöisyyttä omilla ehdoilla?
Oletko asiakaslähtöinen, jos pakotat asiakkaasi yrityksesi lähtökohdista muotoiltuun asiakaspalauteprosessiin?
navigate_next
15.10.2015
Ihmisen aikakaudella asiakkuuskokemus tuo kilpailuetua
Kansainvälistä asiakkuuskokemusten päivää vietettiin nyt kolmatta kertaa ja miellyttävät puitteet CXPA Finlandin juhlaseminaarille tarjosi isäntänä toiminut Fortum. Juhlagaalan puheenvuoroissa korostuivat erityisesti organisaatiokulttuurin, myyjän ja asiakaskuuntelun merkitys, kun rakennettaan asiakkuuskokemuksella kilpailuetua.
navigate_next
12.10.2015
5 vinkkiä joiden avulla otat asiakkaasi aidosti haltuun
Asiakkuuskokemuksien merkityksen korostamisen ei tulisi rajoittua yhteen juhlapäivään vuodessa. Yritysten ja yhteisöjen täytyy huomioida asiakkaansa toiminnassaan jatkuvasti. Mistä 5 asiasta kannattaa ainakin pitää huoli?
navigate_next
17.06.2015
CXPA Finlandin kesäjuhlat User Intelligencellä
CXPA Finlandin kesäjuhlat järjestettiin keskiviikkona 10.06 UI:n kesäisellä sisäpihalla. Tapahtumassa esiteltiin asikaskokemusta (CX) eri näkökulmista ja kuultiin mielenkiintoisia case-esimerkkejä!
navigate_next
15.06.2015
Digitalisaatio vai digitalisoituminen?
Mediassa ja jopa hallitusohjelmassa puhutaan digitalisaatiosta. Mutta mitä on digitalisaatio? Ja miten digitalisaatio eroaa digitalisoitumisesta? Ei bisnes tietenkään termien määrittelyitä tarvitse, mutta on varmasti syitä, miksi digitalisaatio-termi on noussut esille viimeisen parin vuoden aikana.
navigate_next