15.12.2014
Lisää myyntiä asiakkaita kuuntelemalla
Eikö kassakoneesi kilise niin kuin ennen vanhaan? Siirtyvätkö asiakkaasi kilpailijoille? Ovatko verkkokaupat vieneet viimeisetkin uskolliset kannattajasi? Jos haluat valloittaa asiakkaidesi sydämet, on vain yksi tie onneen. Mittaa todellinen onnistumisesi jokaisessa asiakaskohtaamisessa, äläkä jätä onnistumista vain perstuntuman varaan.
navigate_next
15.12.2014
Lopeta asiakastyytyväisyyden mittaaminen!
Perinteisten asiakastyytyväisyyskyselyjen aika on ohi. Kauan eläköön asiakaskuuntelu! Asiakasymmärrystä tulee mielellään kerätä asiakkaiden koko ostopolun varrelta. Mutta enää ei riitä, että asiakkaiden sydämen sykettä seurataan puoli vuotta tai vuosi kontaktin jälkeen, tai silloin kun yritykselle sattuu parhaiten sopimaan. Tällöin etevinkään myyjä ei enää tekohengitä asiakassuhdetta takaisin eloon.
navigate_next
08.10.2014
CXPA Finland asiakkuuskokemusten asianajajana jo vuoden päivät
HSL:n Kutsuplus –joukkoliikennepalvelu palkittiin Suomen Parhaana Asiakastekona. CXPA Finlandin ja Shiruten Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa –selvityksen mukaan toiminta asiakkaiden paremmaksi huomioimiseksi on aiempaa tavoitteellisempaa. Menestyjäyritykset olivat: 1) DNA, 2) TeliaSonera ja 3) Microsoft.
navigate_next
29.08.2014
Yrityskulttuuria ei voi kopioida. Se pitää luoda.
Yritys ei tarvitse kuin yhden strategian, jonka jokainen organisaatiossa pystyy toteuttamaan arjessaan. Kilpailukyvystä täytyy siirtyä kilpailuetuun, josta asiakas on myös valmis maksamaan. Luo siis asiakkaallesi kultaisia hetkiä ja pelillistä kohtaamiset, jotta hän kertoo yrityksestäsi myös ystävilleen!
navigate_next
09.04.2014
Hyvinvoivat työntekijät tarjoavat parempia asiakaskokemuksia
Asiakastyytyväisyys korreloi yrityksen elinikään. Asiakastalouden aikakaudella jopa 75% nykyisistä yrityksistä kuolee ennen vuotta 2020. Asiakaspalvelun ytimessä tarvitaan innostunutta henkilöstöä. Työntekoon motivoi hyvä henki ja viihtyisyys, innostava ja reilu esimies.
navigate_next