21.04.2016
Ylivoimainen asiakaskokemus - ja miten se tehdään täydellä sydämellä
Pitäisi olla päivänselvää, että asiakkuuskokemukset ovat aivan liiketoiminnan kehittämisen ytimessä. Ne eivät ole ”vain operatiivisen toiminnan asia”, vaan onnistumisten taustalla tulee aina olla hyvinkin strategisia päätöksiä. Tähän tarvitaan asiakasymmärrystä, suunnitelmallisuutta sekä johdonmukaista ja pitkäjänteistä asiakasosaamisen jakamista. Asiakkuuskokemusten onnistunut kehittäminen lähtee aina sydämestä.
navigate_next
13.04.2016
Maalaatko homeista taloa?
Liian usein asiakaskokemuksen kehittämisessä keskitytään vain yksityiskohtiin. Puhutaan paljon niistä pienistä asioista, jotka tuottavat asiakkaalle vaivattoman ja onnistuneen asiakaskokemuksen, jossa myös positiivinen tunne välittyy. Jos ydin pitää uudistaa, yksityiskohtien parantaminen on yhtä hyödyllistä kuin homeisen talon uudelleenmaalaus.
navigate_next
12.04.2016
Elisa, Veikkaus ja Kela matkalla kohti parempaa asiakaskokemusta
Organisaatioiden on kyettävä vastaamaan asiakkaiden muuttuviin tarpeisiin. Tämä onnistuu vain, jos asiakaskokemus on ylimmän johdon agendalla. Myös kulttuurin muutos on keskeisessä asemassa asiakaslähtöistä toimintaa kehitettäessä. Yritys saa parhaat tehot irti asiakastarpeet kohtaavasta palvelusta silloin, kun markkinointia pystytään automatisoimaan.
navigate_next
07.04.2016
Tulevaisuudessa data ohjaa mielipidettä, ei toisinpäin
Hyvä asiakaskokemus syntyy, kun tunnet kohderyhmäsi, tiedät missä kanavissa he liikkuvat, tuotat relevanttia sisältöä oikeaan aikaan ja sisällöllä, joka puhuttelee heitä. Kun olet edelläkävijä muutoksessa, voit itse määrätä suunnan.
navigate_next
15.03.2016
Asiakkaita kuullaan, mutta kuunnellaanko heitä?
Yritysten tulee osata kuunnella asiakkaitaan tehokkaasti, hyödyntää automatisoituja työnkulkuja ja tehdä asiakkaan äänestä yrityskulttuurin osa voidakseen vastata markkinoiden tarpeisiin nopeammin kuin kilpailijansa. Asiakkaan ääni yrityskulttuurin osana auttaa menestymään ja erottautumaan kilpailussa.
navigate_next