08.06.2015
Asiakkuuskokemus räjäyttää markkinat
Vuoteen 2020 mennessä asiakkuuskokemus tulee ohittamaan hinnan ja tuotteen ominaisuudet valintakriteerinä. Onko yrityksesi tuolloin enää mukana kisassa? Tiedätkö, mitkä ovat kolme keinoa menestykseen asiakkaan aikakaudella?
navigate_next
02.06.2015
Lukeeko käyntikortissasi sana asiakas?
Tänä vuonna Customer Experience Worldin pääteemana oli tuoda esille sitä, mitä yritysten tulisi tehdä tarjotakseen asiakkailleen palvelua, jota nämä odottavat, jotta ne lisäisivät myyntiään ja työntekijöidensä motivaatiota. Alan vuosittainen huipputapahtuma järjestettiin Lontoossa toukokuun lopussa.
navigate_next
21.05.2015
Why making your apps accessible is just the right thing to do
World Health Organization arvioi, että maailmassa on 285 miljoonaa näkövammaista, joista 39 miljoonaa on sokeita. Heistä 82% on 50-vuotiaita tai vanhempia. Esteettömien sovellusten kehittäminen on tärkeää, jotta yhteiskunnassamme jokainen voi elää ja toimia itsenäisesti niin pitkään kuin mahdollista.
navigate_next
20.05.2015
CXPA Finlandin ja MoMon toukokuun tapaamisessa kärkenä teollinen internet
CXPA Finlandin, MobileMondayn ja Sanomien toukokuun tapahtumassa teemana oli esineiden internet (IoT) ja pelillistäminen. Kuulimme, mitä 4000 kehittäjää ajattelee IoT:sta sekä miten perinteinen suomalaisyritys KONE on etujoukoissa valjastamassa IoT:n mahdollisuuksia liiketoimintansa edistämiseen.
navigate_next
04.05.2015
Digitaalinen myymäläapulainen auttaa asiakkaita ostamaan ja viihtymään pidempään
Markkinoinnin kannalta Internet of Things tarkoittaa, että asiakaskohtaamisiin saadaan lisää älyä. Kun reaaliaikaiseen markkinointiin yhdistetään asiakaskuuntelu eli oikea-aikainen ja aito asiakkaiden kokemusten kysely ja kuunteleminen, yritys valloittaa asiakkaidensa sydämet.
navigate_next