21.08.2018
Tuskan tunteesta euforiaan - pystyykö teidän asiakaspalvelunne samaan?
Se päivä, kun sain maistaa asiakaskokemuksen kymppisuoritusta, ei lähtenyt käyntiin parhaalla tavalla. Mitä sitten tapahtuikaan, oli suoranainen ihme. Jäin tätä kokemusta rikkaampana miettimään, miten tämä mahdollistettiin. Asiakaspolun mahdollistaneista tekijöistä syntyi mielessäni aika pitkä näkymätön taustapolku.
navigate_next
15.06.2018
Taking CX to the next level with immersive experiences
XR adoption has a long way to go mainstream. Nevertheless, that is not something that should stop you from investigating the possibilities it offers. From the customer experience perspective, immersive technology provides authentic, highly-personalised and contextual experiences.
navigate_next
13.03.2018
Kuinka hyvät asiakaskokemukset siirretään mobiiliin?
Vuoden ensimmäinen CXPA Finland Meetup keskittyi asiakaskokemuksiin mobiili edellä. Millaisia mahdollisuuksia mobiilipalvelut avaavat esimerkiksi maksamiselle? Pureuduimme myös EU:n tietosuoja-asetuksen GDPR:n vaikutuksiin ja sen luomiin mahdollisuuksiin erityisesti asiakkaan näkökulmasta. Myös CXPA Finlandilla puhaltavat tänä vuonna uudet tuulet, kun kehitämme palveluamme vastaamaan asiakaskokemusammattilaisen tarpeisiin.
navigate_next
02.03.2018
Luottamuksen rakentaminen ja mobiilimaksaminen puhuttavat asiakaskokemuksen ammattilaisia
Paras asiakaskokemus syntyy, kun palvelu on helppokäyttöinen, selkeä ja herättää turvallisuuden tunteen. Miten palvella asiakasta parhaiten muuttuvassa mobiilimaksukentässä ja uusien GDPR tietosuoja-asetusten aikana?
navigate_next
15.02.2018
Tunteen ja teknologian liitto
Tulevaisuuden asiakasneuvojat tulevat olemaan avainpelureita koko asiakaskokemuksen rakentamisessa. Älykäs datan ja teknologian hyödyntäminen auttaa rakentamaan henkilökohtaisuutta läpi palvelukanavien. Tekoäly, robotiikka ja koneoppiminen tulevat helpottamaan asiakasneuvojien työtä ja virtaviivaistamaan toimintamalleja. Jos asiakaspalvelu on joskus aikaisemmin ollut pahimmillaan eräänlainen sivujuonne, siitä tulee jatkossa strategisesti tärkeä toiminto.
navigate_next