02.10.2019
CCXP- sertifikaatti: Suorittaako vaiko eikö?
Viime keväänä CX Masterclassin lähestyessä alkoivat mainokset CCXP-sertifikaatin suorittamisesta osua silmääni. Ensimmäistä kertaa olisi mahdollisuus suorittaa tämä sertifikaatti Suomessa. Pitäisikö rohkeasti kokeilla?
navigate_next
01.10.2019
Kokemuksen algoritmi (RoX – Return on Experience)
Nyt on riittävästi vettä virrannut Vantaanjoessa ja todistusaineistoa kertynyt siihen, että tutkijat ovat uskaltautuneet toteamaan, että myös kokemuksella on taloudellinen algoritmi. Se on RoX – return on experience – ja se on kulmahuoneiden uusi musta.
navigate_next
11.09.2019
Customer Journey Management
The art and skill of the Customer Experience Professional are knowing how to adapt and flex the tools, techniques and disciplines for any and every situation that faces them.
navigate_next
05.09.2019
Responsibility on all levels
Responsibility is the theme of CXPA Finland this year. How does it fit into the context of customer and employee experience? These themes were discussed on August 22nd in CXPA Finland Summer Party that LocalTapiola was happy to host.
navigate_next
28.08.2019
CX Masterclass: Tarkoituksellinen kokemus ja asiakaspolun hallinta
Olen jäänyt pohtimaan monia asioita keväällä järjestetyn CX Masterclass -tapahtuman jälkeen. Pohdin näitä tavoitteelliseen kokemukseen ja asiakaspolun hallintaan liityviä asioita jo ennen varsinaista tapahtumaa, mutta siellä läpikäydyt asiat ja keskustelut vahvistivat omia ajatuksia ja näkemyksiä. Sain uusia konkreettisia työkaluja, joiden avulla pääsen pohdinnasta suunnitteluun ja konkreettiseen toteutukseen syksyllä.
navigate_next