11.01.2024
CEM2023: Sokos Hotels jälleen kärkeen asiakaskokemusjohtamisen vertailussa
Asiakaskokemuksen johtamisen nykytilaa Suomessa selvittäneen tutkimuksen perusteella hotelliketju Sokos Hotels on tämän vuoden johtava asiakaskokemuksiin panostanut organisaatio. Toiseksi sijoittui teleoperaattori Elisa ja kolmanneksi hienon nousun tehnyt vakuutusyhtiö Fennia.
navigate_next
03.10.2023
CX-päivässä peräänkuulutettiin vastuullisempaa kokemustaloutta
CX Day 2023 -tapahtuman teemana oli tänä vuonna ”VASTUULLINEN ASIAKAS- JA TYÖNTEKIJÄKOKEMUS”. Asiakkuuskokemuksen ammattilaiset viettivät päivää suomalaisten eturivin asiantuntijoiden puheenvuoroista oppien. Juhlassa palkittiin myös Suomen Paras Asiakasteko 2023.
navigate_next
03.10.2023
Kierrätyskeskus palkittiin Suomen parhaasta asiakasteosta 2023
CXPA Finland palkitsi Kierrätyskeskuksen Kädentaitopalvelu Näprän kehittämät Kädentaitopajat Suomen parhaana asiakastekona CX Day 2023 -tapahtumassa.
navigate_next
30.08.2023
CXPA Finland Hack 2023 voittajaksi Kanta-Hämeen hyvinvointialueelle ehdotettu AI-ratkaisu
CXPA Finlandin neljännessä Hack-kisassa parhaana palkittiin Kanta-Hämeen hyvinvointialueen haasteeseen ratkaisun ehdottanut pienryhmä. Lisäksi jaettiin kaksi kunniamainintaa. Joukkueiden haasteet liittyivät tekoälyn hyödyntämiseen CX- ja EX-kehittämisen tueksi.
navigate_next
08.06.2023
Suomalaistutkimus kyseenalaistaa NPS-mittarin hyödyt liiketoiminnan kehittämisessä
Valtakunnallisessa suomalaistutkimuksessa selvitettiin, auttaako vai jarruttaako NPS-mittari liiketoiminnan kehittämistä. Samalla arvioitiin myös sitä, mitkä asiakaspalvelun ominaisuudet ovat suomalaisille kuluttajille tärkeimpiä: ystävällisyys voitti nopeuden ja sujuvuuden.
navigate_next