17.12.2020
CEM2020: Suomalaisyritykset kärkisijoille kansainvälisessä CX-johtamisselvityksessä
Kansainvälisessä CEM2020 Benchmark -selvityksessä parhaiten menestyi Orange. Kärkikolmikkoon nousivat myös suomalaiset Sokos Hotels ja Sato.
navigate_next
15.12.2020
CEM2020: Sokos Hotels nousi asiakaskokemusjohtajien kärkeen
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Tällä kertaa ensimmäisellä sijalla oli Sokos Hotels. Kärkikolmikkoon nousivat myös Sato ja Mandatum Life.
navigate_next
06.10.2020
Kansainvälisessä CX-päivässä puhutti kevään mukanaan tuoma työelämän ja asiakkaiden käyttäytymisen muutos
CX Day -tapahtuman teemana oli tänä vuonna ’CHANGE. Transformation. The Future of CX.’ Asiakkuuskokemuksen ammattilaiset viettivät päivää merkittävien kansainvälisten ja suomalaisten alan asiantuntijoiden puheenvuoroista oppeja nauttien.
navigate_next
06.10.2020
Vuoden parhaaksi asiakasteoksi valittiin Valtiokonttorin kustannustukihankkeen asiointipalvelu
Valtiokonttorin kustannustukihankkeen asiointipalvelu palkittiin Suomen parhaana asiakastekona Customer Experience–päivässä tiistaina. Kunniamaininnan saivat tänä vuonna K-Ryhmän Neuvonta- ja puhelintilauspalvelut ikäihmisille sekä Verohallinnon Veromeditaatio.
navigate_next
08.09.2020
Ehdota Suomen Paras Asiakasteko 2020
Mikä hetki on jäänyt parhaiten mieleesi vuoden timanttisena asiakaskohtaamisena? Oletko saanut jossain erityisen hyvää palvelua tai ylittikö kollegasi itsensä? Ehdota palkinnonsaajaa 22.9. mennessä!
navigate_next