08.10.2019
Oodi palkittiin taas – nyt Suomen parhaana asiakastekona: ”Oodi on muuttanut suomalaisen kirjaston käsitettä kansallisesti ja kansainvälisesti”
Helsingin keskustakirjasto Oodi palkittiin Customer Experience Day -tapahtumassa Suomen Parhaasta Asiakasteosta 2019.
navigate_next
08.10.2019
Arkkitehtuurin Finlandia meni Oodilta sivu suun, mutta palkintoja ropisee silti – Nyt se on Suomen Paras Asiakasteko
Suomen parhaaksi asiakasteoksi valittu Oodi vei itselleen voiton kirjaston konseptin kokonaisvaltaisena uudistajana, kiireettömänä kohtaamispaikkana sekä monipuolisia palveluja tarjoavana, elämyksellisenä ympäristönä arjen erilaisille tekemisille. Oodi palkittiin viime viikolla Helsingissä järjestetyssä Customer...
navigate_next
07.10.2019
Oodin voittokulku jatkuu – ”Asiakkaat on huomioitu jo suunnitteluvaiheessa”
Helsingin keskustakirjasto Oodi palkittiin Customer Experience Day -tapahtumassa Suomen Parhaasta Asiakasteosta 2019. Palkinnot jaettiin K-ryhmän uudella päätoimitalolla K-Kampuksella, Kalasatamassa.
navigate_next
03.10.2019
Kansainvälisenä CX-päivänä mentiin asiakkaan iholle
Customer Experience Day -juhlagaalan teemana oli tänä vuonna ’Asiakkaan iholla’. CX-ammattilaiset viettivät päivää merkittävien suomalaisten ja kansainvälisten asiakkuuskokemuksen asiantuntijoiden puheenvuoroja kuunnellen. Juhlassa palkittiin myös Suomen Paras Asiakasteko 2019.
navigate_next
03.10.2019
Suomen Paras Asiakasteko -palkinto Helsingin keskustakirjasto Oodille
Helsingin keskustakirjasto Oodi palkittiin Customer Experience Day -tapahtumassa Suomen Parhaasta Asiakasteosta 2019. Palkinnot jaettiin K-ryhmän uudella päätoimitalolla K-Kampuksella, Kalasatamassa. Tapahtumassa asiakkuuskokemuksen ammattilaisverkoston vieraat kokoontuivat kuulemaan maailman ja Suomen kärkinimien näkemyksiä asiakkuuskokemusten...
navigate_next