LähiTapiola CXPA Finlandin kumppaniksi - Puheet tarjoaa uuden keskusteluforumin

Asiakkuuskokemuksen ammattilaisverkosto CXPA Finland on sopinut kumppanuudesta LähiTapiolan kanssa. Myös yhteistyö Elisan kanssa jatkuu. Uutena CXPA Finlandin yritysjäsenenä ja teknologiakumppanina on aloittanut Puheet. Asiakkuuskokemusten johtamisen Suomen huippuihin kuuluvista ammattilaisista koostuva CXPA Finlandin Ambassadors-ryhmä on saanut uusia jäseniä.

 

CXPA Finland on solminut uuden yhteistyösopimuksen LähiTapiolan kanssa. CXPA Finlandin toimintaa tukevat edelleen myös toinen pääyhteistyökumppani Elisa ja muut yhteistyöpartnerit (mm. Finnair, Haaga-Helia ja VR Group) ja tämänvuotiset hostit (esim. Nokia)  sekä CXPA Finlandin tiimin yritysjäsenet. Yritysjäseninä toiminnassa mukana ovat tällä hetkellä Shirute, Feedbackly, Puheet ja Tietotalo sekä muita yhteistyökumppaneita mm. Flockler, Hanko Sushi ja tapahtumakohtaiset partnerit.

”Asiakkaan kokemuksella on valtava merkitys sille, säilyykö hän asiakkaanasi, ostaako hän lisää ja suositteleeko hän sinua verkostolleen. Tämän vuoksi asiakaskokemus on tärkeää jokaiselle yritykselle, jokaisella toimialalla, niin B2B- kuin B2C-maailmassa. Kokemusten maailmassa kaikki yritykset ja toimialat ovat myös kytköksissä toisiinsa: asiakas ei vertaa sinua vain kilpailijoihisi, vaan kaikkiin mahdollisiin palveluihin, joita hän käyttää. Panostamme luonnollisesti paljon oman asiakaskokemuksemme kehittämiseen, mutta haluamme samalla olla omalta osaltamme viemässä asiakasajattelua eteenpäin myös laajemmin. Tätä yhteistä ajattelua ja keskinäistä sparrausta odotamme myös CXPA Finlandin tulevilta tilaisuuksilta, toteaa Teija Kuustonen, joka vastaa LähiTapiolan asiakkuuksien kehittämisestä.

CXPA Finlandin toiminnanjohtajan ja Shiruten toimitusjohtajan Sirte Pihlajan mukaan toimiva yritysyhteistyö on non-profit-pohjalta toimivalle verkostolle ensiarvoisen tärkeää:

”Toimintaamme tukemassa on mukana jo iso joukko merkittäviä suomalaisyrityksiä, joille asiakkuuskokemus on tärkeä asia. Olemme iloisia, että LähiTapiola liittyi nyt tähän joukkoon ja lähti mukaan uutena virallisena pääyhteistyökumppaninamme tähän toimintakauteen. Viime elokuussa järjestimme ikimuistoiset kesäjuhlat yhdessä Tiirasaaressa, ja LähiTapiola oli myös yksi viimevuotisen CX Masterclassin pääkumppaneista. Yhteistyöstä on kokemusta molemmin puolin jo tätäkin pidemmältä ajalta. Olemme myös kiitollisia voidessamme jatkaa kumppanuuksia jo tutuksi tulleiden muiden yhteistyötahojemme kanssa. Ilman näitä tahoja ei näitä tapahtumia ja webinaareja pystytä järjestämään kaikkien alan ammattilaisten opiksi ja hyödyksi!”

Nyt pääset vaihtamaan ajatuksia CXPA Puheet -keskusteluforumilla

Puheet tarjoaa CXPA Finlandin yleisölle keskusteluforumin keskinäiseen ajatustenvaihtoon. Samalla Puheet liittyi CXPA Finlandin yritysjäseneksi ja tulee osallistumaan tiiviisti yhteisön tapahtumiin myös järjestelytehtävissä. Keskusteluforumille pääset aloittamaan keskustelut rekisteröitymällä CXPA Finlandin sivustolla ja siirtymällä sieltä CXPA Puheet -osioon.

“Puheet kumppanoitui CXPA Finlandin kanssa, koska se on paras foorumi, jolla asiakas- ja työntekijäkokemuksesta kiinnostuneet ammattilaiset kohtaavat. Tilaisuuksissa ja digitaalisissa kanavissa vaihdetaan ajatuksia ja opitaan toisilta. Olen ollut mukana toiminnassa jo vuosia, sillä siellä kohtaa viileät tyypit hyvällä meiningillä!”, kertoo toimitusjohtaja Jaakko Villa Puheet.com:sta.

Asiakkuuskokemuksen johtamisen huippuosaajat tukemassa CXPA Finlandia

Yhteistyöyritysten lisäksi CXPA Finlandin toiminnan yhtenä kulmakivenä on toiminut jo muutaman vuoden ajan Ambassadors-ryhmä. Ryhmän tavoitteena on ohjata, linjata ja tukea ammattilaisverkoston toimintaa. Se koostuu noin kymmenestä eri toimialoja edustavasta asiakkuuskokemuksen johtamisen ammattilaisesta, jotka edustavat tunnettuja suomalaisyrityksiä. Uutena jäsenenä lähettiläsjoukossa on aloittanut Ann-Mari Hämäläinen Valiolta.

  • Ann-Mari Hämäläinen, Senior Vice President, Marketing Finland and Group Communications, Valio
  • Johanna Jäkälä, CMO, VP Brand, Marketing & Customer Loyalty, Finnair
  • Salla Ketola, VP, Sales & Customer Experience, VR
  • Noora Lainio, Sales Director, SME Customers, Corporate Customers, Elisa
  • Noora Lindholm, Suomen Asiakastieto 
  • Marja-Leena Pinomaa, Quality and Environmental Manager, Circulation 
  • Kalle Ruuskanen, Yrittäjä, muutoskonsultti, Muutostoimisto Flow
  • Juhana Tormilainen, Executive & Business Lead, Sofigate
  • Heli Vainio, Kaupallinen konsultti, Nortecon

 

Kiinnostuitko?

Lue lisää CXPA Finlandin Ambassadoreista
Tutustu kansaiväliseen CXPA-järjestöön ja sen toimintaan Suomessa

 

Lisätietoja: Toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja, puh. (050) 5700 190.

CXPA Finland on kansainvälisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA:n) paikallisjärjestö Suomessa. Toimimme asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisönä. Tavoitteenamme on saada yritykset tarjoamaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia ja kasvattamaan menestystään. Järjestämme teemaan liittyen säännöllisesti mielenkiintoisia tapahtumia ja yritysyhteistyötä. Toimintamme perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin.

Customer Experience Professionals Association (CXPA.org) on kansainvälinen, voittoa tavoittelematon kattojärjestö kaikille asiakkuuskokemusten johtamisesta ja kehittämisestä kiinnostuneille. Kyseessä on suomalaislähtöistä Mobile Mondayta vastaava yhteisö, jonka toiminta on levinnyt laajalti eri puolille maailmaa. Tällä hetkellä henkilöjäseniä on yli 7 000 kpl ja yritysjäseniä 80 kpl yli 70 eri maassa, eniten Yhdysvalloissa ja Iso-Britanniassa. CXPA:n perustajat ovat Bruce Temkin, entinen Forresterin Customer Experience –osaamisalueen johtaja sekä Jeanne Bliss, asiakkuuskokemusten johtamisen veteraanikonsultti. Toiminnasta paikallistasolla vastaavat CXPA:n aktiiviset jäsenet.