22.08.2017
M&M: Telia Finland ykkönen asiakaskokemusten johtamisessa: "Nyt korostuvat yhdenvertaisuus ja erilaisuuden hyväksyminen"
Teleoperattorit menestyivät selvityksessä hyvin, sillä toisen sijan jakoivat DNA ja Elisa. Operaattorien menestyksen ohella huomionarvoista on Pihlajan mukaan se, että tänä vuonna nähtiin ensimmäistä kertaa rakennusalan yritys kolmen parhaan joukossa,...
navigate_next
22.08.2017
CXPA Finland: Teleoperaattorit jakoivat kärkisijat asiakaskokemusjohtajien kisassa
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland on julkistanut vuosittaisen Asiakkuuskokemusten johtaminen Suomessa -selvityksen menestyjät. Telia oli jälleen ensimmäisellä sijalla. Paras nousija oli HUS-Lab.
navigate_next
07.06.2017
Suomi tekoälyn ja robotiikan hyödyntämisen kärkimaaksi
Tekoäly, robotiikka ja koneoppiminen tulevat väistämättä muuttamaan asiakaspalvelun sisältöä ja työnkuvia. Mutta ehtivätkö suomalaisyritykset mukaan kansainväliseen kehitykseen? CXPA Finland ja Elisa kertoivat CX-ammattilaistapahtumassa, miten suomalaisyritykset voivat valjastaa tekoälyn ja robotiikan...
navigate_next
19.12.2016
Asiakkuuskokemuksen kehitykseen panostavan CXPA Finlandin kumppaniyhteistyö kehittyy voimakkaasti
Parempien asiakkuuskokemusten edistäjä CXPA Finland on solminut kumppanisopimuksen ammattikorkeakoulu Haaga-Helian kanssa. Samanaikaisesti Elisa ja Microsoft jatkavat jo aikaisemmin aloitettua, hyväksi havaittua yhteistyötään organisaation kanssa. Lisäksi CXPA Finlandin Ambassadors-ryhmä on nyt...
navigate_next
09.12.2016
Myynti & Markkinointi: Asiakaskokemus nousi strategiaan
"Minulla on unelma. Haluan saada Suomen uuteen nousuun asiakaskokemuksia kehittämällä. Tapahtumissamme saamme jaettua osaamista, joka on elintärkeää yritysten tulevaisuuden kannalta. Tulokset osoittavat, että eteenpäin on menty – tästä olen todella...
navigate_next