Ehdota Suomen Paras Asiakasteko 2018

Kansainvälistä asiakkuuskokemusten päivää (Customer Experience Day) juhlitaan tänä vuonna jo kuudetta kertaa Suomessa ja ympäri maailmaa. Tällöin juhlitaan yrityksiä, yhteisöjä ja työntekijöitä, jotka tarjoavat unohtumattomia kokemuksia asiakkailleen.

Mikä hetki on jäänyt parhaiten mieleesi vuoden timanttisena asiakaskohtaamisena? Oletko saanut jossain erityisen hyvää palvelua tai ylittikö kollegasi itsensä? Onnistuiko naapuri huomioimaan asiakkaansa aivan erityisellä tavalla? Saako joku työntekijä jatkuvasti kiitosta myönteisestä asenteestaan? Keksikö joku aivan uuden tavan tarjota asiakaskokemuksia, jotka varmasti muistetaan? Kuka palvelee parhaiten?

CXPA Finland haluaa muistaa Suomen Paras Asiakasteko-palkinnolla niitä ihmisiä ja yrityksiä, jotka vaikuttavat osaltaan mieleenpainuvien asiakkuuskokemusten syntymiseen arjen keskellä.

Ilmianna kollegasi, kilpailijasi tai kumppanisi tai ehdota vaikka omaa yritystäsi 20.9. mennessä ja osallistu arvontaan!

Ehdota palkinnonsaajaa >>

Lue lisää palkinnosta ja aiemmista voittajista >>

Arvomme kaikkien ehdotuksen tehneiden kesken Kaffa Roasteryn koulutuslahjakortin (arvo 60€).

Suomen Paras Asiakasteko -tunnustuksen valinnasta päättää CXPA Finland ja sen yhteistyökumppaneista koostuva asiantuntijaraati. Palkinnonsaaja julkistetaan CX Day -juhlagaalassa 2.10. Viime vuoden parhaaksi asiakasteoksi valittiin Chabla-mobiilipalvelu  ja edellisvuonna tunnustus myönnettiin Skanskalle.

CXPA Finland on kansainvälisen Customer Experience Professionals Associationin (CXPA:n) paikallisjärjestö Suomessa. Toimimme asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisönä. Tavoitteenamme on saada yritykset tarjoamaan yhä parempia asiakkuuskokemuksia ja kasvattamaan menestystään. Järjestämme teemaan liittyen säännöllisesti mielenkiintoisia tapahtumia ja yritysyhteistyötä. Toimintamme perustuu vapaaehtoistyöhön ja yrityslahjoituksiin.