17.08.2016
M&M: Enää 63 % yrityksistä uskoo tarjoavansa ylivertaisia asiakaskokemuksia
Suomalaisyritysten usko onnistumisiinsa asiakkaidensa kohtaamisessa on edelleen vahva, mutta vastaajien itsevarmuus onnistumisistaan asiakaskohtaamisissa on heikentynyt. Enää 63 prosenttia uskoo tarjoavansa ylivertaisia asiakaskokemuksia, paljastaa CXPA Finlandin selvitys. Selvityksen mukaan 95 prosentilla...
navigate_next
17.08.2016
Caruna: Caruna palkittiin CXPA Finlandin Asiakaskokemusten johtaminen Suomessa – tutkimuksessa
Caruna ylsi selvityksessä kolmannelle sijalle sekä oli myös tämän vuoden paras nousija. ”Olemme osallistuneet tutkimukseen nyt toista kertaa. Tutkimus antaa hyvän kuvan asiakaskokemuksen johtamisen tasosta Suomessa sekä antaa tietoa siitä,...
navigate_next
19.07.2016
Osallistu leikkimieliseen kesäkisaan
Vastaa 31.8. mennessä ja voita bisneskirja! Osallistuminen on lapsellisen helppoa: 1) Rakenna oma bisnesongelmasi Legoista ja ota siitä kuva. 2) Tweettaa kuvasi Twitterissä #tosileikki ja osoita se käyttäjälle @sirteace Parhaiden...
navigate_next
08.04.2016
CXPA:n kansainvälinen asiantuntijaraati palkitsi Sirte Pihlajan CX-elämäntyöstä ensimmäisenä europpalaisena
CXPA Finlandin toiminnanjohtaja Sirte Pihlaja on saanut tunnustuksen asiakaskokemusten johtamiseen liittyvästä monivuotisesta työstään osaamisen edistämiseksi Suomessa ja maailmalla.
navigate_next
13.10.2015
Vajaa kymmenes yritysten hallituksista seuraa päätösten vaikutusta asiakaskokemuksiin
Tuoreen selvityksen mukaan vain vajaa viidennes hallitustyöskentelyyn osallistuvista tunnistaa asiakaskäyttäytymisen muutokset etukäteen ja osaa kääntää ne kilpailueduiksi. Joka neljännelle muutokset tulevat yllätyksinä. Suomalaisyritykset ovat kokonaisuutena pahasti jäljessä asiakasymmärryksen liiketoiminnallisessa ja...
navigate_next