11.06.2015
Talouselämä: Suomalaisyritysten luulot korkealla: Näin moni tarjoaa omasta mielestään parempia kokemuksia asiakkailleen kuin kilpailijansa
Suomalaisyrityksillä uskovat vahvasti tarjoavansa onnistuneita kokemuksia asiakkailleen. Yhteensä 83 prosenttia vastanneista yrityksestä kokee oman yrityksensä asiakkuuskokemusten olevan paremmat kuin muilla alansa toimijoilla tai jopa ylitse toimialojen. Selvityksen mukaan suomalaisyritykset ovat...
navigate_next
10.06.2015
Suomen parhaat asiakkuuskokemusjohtajat: Finnair ja TeliaSonera
Tuleva vuosi on asiakkuuskokemusten prosessien/ asiakaskohtaamisten kehittämisen, asiakaskohtaamisten mittaamisen ja seurannan sekä asiakaskeskeisen yrityskulttuurin vahvistamisen aikaa. Asiakkuuskokemusten kehittämistyön yleisin este on selkeän strategian puuttuminen. Työkalujen käyttö systemaattiseen asiakkuuskokemusten kehittämiseen on...
navigate_next
10.06.2015
Onko asiakas hallitustyöskentelyn keskiössä?
CXPA Finland on mukana yhteistyökumppanina Customer Advocates on Board -projektin selvityksessä, joka kartoittaa yritysten hallitustyöskentelyä asiakasajattelun näkökulmasta. Tavoitteena on edistää suomalaista elinkeinoelämää kohti syvällisempää asiakasajattelua ja määrätietoista asiakasymmärryksen hyödyntämistä.
navigate_next
08.05.2015
AppleWatch ei pelota entisiä nokialaisia
Suomessa on maailman eniten terveysalan it-yrityksiä asukasta kohden. Viime vuonna tehdyn kartoituksen mukaan jäämme terveysalan it-yritysten määrässä jälkeen vain Yhdysvalloille. Yksi selitys on Nokia ja siellä tehty tutkimustyö. Nokiataustaiset PulseOn...
navigate_next
07.05.2015
Suomi teollisen internetin kärkimaaksi
Asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland ja mobiilialan asiantuntijoiden verkosto MobileMonday kannustavat suomalaisyrityksiä mukaan teolliseen internetiin. Tavoitteena on saada Suomi kiihdytettyä kansainväliseen kasvuvauhtiin.
navigate_next